تجربیات شخصی من ازگردشگری و سفر

در سفر های مختلفم برای رزرو هتل و یا اجاره ویلا، تجربیات جدید کسب کردم که با شما به اشتراک می گذارم.مهم ترین موضوع توانایی مقایسه قیمت هاست که در این وبلاگ می تونید با روش های مختلف آشنا شوید.

تجربیات شخصی من ازگردشگری و سفر

در سفر های مختلفم برای رزرو هتل و یا اجاره ویلا، تجربیات جدید کسب کردم که با شما به اشتراک می گذارم.مهم ترین موضوع توانایی مقایسه قیمت هاست که در این وبلاگ می تونید با روش های مختلف آشنا شوید.

تجربه های شخصی من از سفر

  • ۰
  • ۰

برای سفر در ایام نزدیک به تعطیلات نوروز ، ممکن است بین چند گزینه مردد باشید. اگر از یک سو مشتاق هستید تا سال نو را با یک سفر زیارتی به مشهد مقدس آغاز کنید و از سویی ترجیح می دهید از شلوغی و هیاهوی شهرهای بزرگ دور باشید و مدتی را در آرامش و سکوت طبیعت سپری کنید.

مشهد مقدس یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر برای ایرانی ها و همچنین مسافران دیگر کشورها است. بر طبق آمارهای ثبت شده در چند سال اخیر شهر مشهد در ایام تعطیلات نوروز به طور میانگین پذیرای 10 تا 13 میلیون مسافر می‌باشد که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و بازدید از جاهای دیدنی مشهد عازم این شهر شده‌اند. این آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که شهر مشهد در تعطیلات نوروز به شهری شلوغ و پر ازدحام تبدیل می‌شود، تقریبا تمام هتل های مشهد در ایام عید با ظرفیت کامل رزرو شده‌اند. پس اگر قصد سفر به مشهد را دارید باید خیلی زود برای رزرو هتل مشهد اقدام کنید.

برای سفر در ایام نزدیک به تعطیلات نوروز ، ممکن است بین چند گزینه مردد باشید. اگر از یک سو مشتاق هستید تا سال نو را با یک سفر زیارتی به مشهد مقدس آغاز کنید و از سویی ترجیح می دهید از شلوغی و هیاهوی شهرهای بزرگ دور باشید و مدتی را در آرامش و سکوت طبیعت سپری کنید. شاید تصور کنید که هر دو خواسته شما با هم عملی نیست و اگر به مشهد سفر کنید، باید تعطیلات را در شلوغی این شهر داخل یکی از هتل های مشهد گرفتار شوید. اما اینگونه نیست! با پیشنهاد سلطان سفر می‌توانید هم در جوار بارگاه امام رضا (ع) باشید و هم در طبیعت و آرامش کمی از دغدغه های زندگی روزمره خود دور شوید.

رزرو هتل در مشهد یا اجاره ویلا در ییلاق های مشهد

در میان جاهای دیدنی مشهد ییلاق های طرقبه و شاندیز در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند، چرا که با پیمودن مسافتی نسبتا کوتاه شما را از شهر شلوغ و پر ازدحام به طبیعتی زیبا و آرامش بخش می‌رساند. ییلاق طرقبه و شاندیز با طبیعتی زیبا، دسترسی سریع به برخی جاهای دیدنی مشهد از جمله روستاهای دیدنی و تاریخی، رستوران‌های معروف مشهد در شاندیز و طرقبه تجربه‌ای جالب و متفاوت از سفر به مشهد برای شما رقم خواهد زد. برای سفر به مشهد می‌توانید با اجاره ویلا در شاندیز یا طرقبه هم در فضایی خارج از شهر اقامت داشته باشید و هم در زمانی کوتاه به حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر جاهای دیدنی مشهد دسترسی داشته باشید. اما اگر همچنان رزرو هتل مشهد را به اجاره ویلا ترجیح می‌دهید باز هم گزینه‌ای مناسب برای شما وجود دارد، هتل بزرگ پارک حیات طرقبه که در مسیر جاده طرقبه قرار گرفته است با امکانات بسیار عالی و باشکوه انتخابی مناسب است تا از ازدحام شهر دور و به طبیعت نزدیک‌تر باشید.

سلطان سفر اولین جستجوگر خدمات گردشگری است که به شما امکان می‌دهد از وضعیت تمامی هتل ها، اقامتگاه ها، تورهای مشهد در سایت‌های مختلف مطلع شوید و همچنین اطلاعت مفید و کاربردی در مورد جاهای دیدنی مشهد را در بخش جاذبه های سایت سلطان سفر مشاهده کنید. برای تصمیم‌گیری بهتر می‌توانید هتل های مشهد و لیست اقامتگاه ها برای اجاره ویلا یا سوئیت را در سایت سلطان سفر مشاهده و مقایسه کنید.

منبع : آفتاب آی آر

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • karim safari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی